“Karol Szymanowski and Hieronim Feicht in memoriam”
Hieronim Feicht:
O Karolu Szymanowskim. Teksty znane i nieznane
Wojciech Kałamarz:
Karol Szymanowski w rękopisach Hieronima Feichta
Edward Boniecki:
Hasło „Roger”. Bohater opery Karola Szymanowskiego „Król Roger” w teatrze duszy Tadeusza Micińskiego
Zofia Helman:
Motywy przewodnie w „Królu Rogerze”
Katarzyna Dadak-Kozicka:
Ewolucja rodzimości w postawie twórczej Karola Szymanowskiego
Austė Nakienė, Rūta Žarskienė:
Litewskie drewniane trąby ragai i daudytės od XVI do XX wieku
Beata Stróżyńska:
Symfonia, sonata czy andante? Nieporozumienia terminologiczne w XVIII-wiecznej muzyce instrumentalnej na przykładzie utworów ‘pro processione‘ Marcina J. Żebrowskiego
Krzysztof Rottermund:
Johann Wilhelm Gabrielski – zapomniany kompozytor i wirtuoz fletu
Renata Skupin:
Topos drogi w twórczości orkiestrowej Giacinto Scelsiego
Mariusz Wrona:
Brzmieniowy aspekt muzyki organowej w świetle teorii sonorystycznej Józefa M. Chomińskiego
Tomasz Nowak:
Współczesna twórczość kompozytorów balijskich na przykładzie działalności I Wayan Berata
Sprawozdania
Arleta Nawrocka-Wysocka:
Badania pieśni religijnych ewangelików ze Śląska Cieszyńskiego
Recenzje
Marcin Oleksy:
Tomasz Nowak, Tradycje muzyczne społeczności polskiej na Wileńszczyźnie, 2005
Katarzyna Dadak-Kozicka:
Ks. Hieronim Feicht, Wspomnienia, 2008